Reklama w prasie jest przerywnikiem informacji, jakie są przedstawiane w formie opisu. Mogą to być reklamy bardzo małe formatowo lub wręcz przeciwnie duże. Reklama w prasie ma ograniczone możliwości, ponieważ można jedynie ją pokazać w formie opisu. Dzięki temu ludzie widzą co jest promowane na rynku. Jeśli chodzi o zwykłe gazety są to najczęściej reklamy związane z treścią danych ogłoszeń. Natomiast w kolorowych czasopismach mogą to być te wszystkie produkty na które zgodziła się redakcja. Często jest nawet tak, że jeśli czasopismo opisuje jeden z problemów i daje gotowe na nie rozwiązanie, to wówczas obok tej treści pojawia się powiązana z tym reklama. To również jest efekt marketingowych działań zmierzających do kupna takich produktów. Oczywiście płacą za nie ci którym najbardziej zależy na takiej reklamie. W reklamie prasowej tak naprawdę najważniejsze jest to, jak przekonuje ona do siebie klientów. Musi być tak pokazana aby ludzie chcieli tę rzecz lub usługę mieć u siebie w domu.

http://www.margines.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here