Jeszcze kilka lat temu do głowy by nikomu nie przyszło, że czasy kolejek jeszcze mogą powrócić. Sklepy były pełne, a do punktów usługowych w większości przypadków z łatwością dało się wejść z marszu, bez liczenia się z koniecznością wydłużonego oczekiwania na obsługę. Jeżeli trzeba było na coś czekać, to jedynie na wypłatę. Z drugiej natomiast strony, również nie wieki temu, możliwość umówienia się na wizytę w serwisie o dogodnej dla siebie i wyznaczonej porze bądź komfortowa naprawa wysyłkowa bez wychodzenia z domu także należały do sfery marzeń. Jak jest więć z serwisami Apple? W tym artykule staramy się na to odpowiedzieć.
Czy urządzenia Apple wymagają częstej naprawy?
Urządzenia Apple uchodzą za nieawaryjne, ale skomplikowane i kosztowne w naprawie, gdy już dochodzi do usterki. Zasadniczo jedynie wymiana baterii stanowi naprawę, którą warto przeprowadzać cyklicznie z uwagi na naturalne zużywanie się każdego akumulatora.
Pierwsza z tych opinii jest poniekąd zgodna z prawdą, gdyż Apple z zasady raczej nie wspiera realizacji usług poza swoimi autoryzowanymi punktami i nie ułatwia możliwości niezależnej naprawy. Mimo tych starań, fachowy serwis pozostaje jednak całkowicie wykonalny.
Druga to pokutujący od lat mit powstały z powodu astronomicznych cen napraw prezentowanych przez serwis iPhone. Doskonale wyposażony i odpowiednio zorganizowany serwis Apple – oferuje alternatywne i równie skuteczne rozwiązania, których koszty nie zwalają z nóg i sprawiają, że naprawa iPhone jest jak najbardziej opłacalna, a do tego objęta znacznie dłuższą gwarancją.
Skorzystaj z profesjonalnego serwisu Apple!
Obecne czasy, z oczywistych względów, starym wyjadaczom pozwoliły przypomnieć sobie czasy kolejek, a młodym – poznać ich gorzki smak. O zwiększonym czasie oczekiwania decydują zarówno względy sanitarne i utrudnienia logistyczne, jak i zwyczajne zwiększenie liczby posiadaczy iPhone’ów.
Działający od lat wrocławski serwis AppleFix pozwala wszystkie te utrudnienia łatwo ominąć. Osobistą wizytę wybranego dnia i o dogodnej dla siebie porze możesz bez kłopotu zarezerwować przez stronę internetową, a zaoszczędzony czas poświęcić na ważniejsze rzeczy. Droga ta pozwala także ograniczyć ryzyko infekcji.
Jeszcze lepszą i wygodniejszą metodą jest wysyłkowa naprawa iPhone. Wybierając tę opcję nie musisz w ogóle ruszać się z domu ani dokładać wielkich kwot do interesu.
Jak działa wysyłkowa naprawa iPhone’a?
Potrzebę wykonania diagnostyki i naprawy zgłaszasz za pośrednictwem zamieszczonego na stronie formularza. Serwis wysyłkowy jest dostępny zarówno dla klientów z całej Polski (realizowana przez DHL), jak i dla Wrocławian ceniących sobie oszczędność czasu i energii (opcja obsługiwana przez Kuriera Miejskiego).
Podczas składania zamówienia poinformuj o chęci wykonania darmowej podstawowej diagnostyki przed naprawą. Zapakuj urządzenie (bez akcesoriów) i odpowiednio zabezpiecz je na czas transportu. I już!
Wydrukowaniem i naklejeniem etykiety przewozowej oraz odbiorem sprzętu spod wyznaczonego adresu zajmie się firma kurierska. Paczka objęta jest też ubezpieczeniem do kwoty 5000 złotych. Opłacie podlega jedynie transport powrotny. Jego koszt wynosi 20 zł i wliczany jest do sumy należności za wykonaną usługę.
Przesyłka do serwisu jest darmowa w przypadku zgody na wykonanie naprawy. Na miejscu wykonane zostaną badania, a o ustaleniach i ewentualnych zmianach kosztu serwisu (jeśli testy wykryją inne nieprawidłowości) technicy poinformują Cię telefonicznie. Naprawa będzie zrealizowana dopiero po Twoim wyrażeniu zgody na przedstawione warunki. Po jej przeprowadzeniu serwis wykonuje powtórne testy. W trosce o bezpieczeństwo klientów każde urządzenie zawsze jest dezynfekowane przed zwrotem.
Zapłacić za serwis możesz na dwa sposoby: za pobraniem (pamiętaj o poinformowaniu kuriera w przypadku płatności kartą) lub w formie wygodnej przedpłaty na konto (przekaż tę informację serwisantom podczas konsultacji).