Duże supermarkety stosują strategie marketingowe po to, by zwiększyć swoje zyski. Czasem wchodząc do sklepu gdzie najczęściej robimy zakupy, może się okazać że wszystkie produkty zmieniły swoje miejsce. Zazwyczaj konsument czuje wtedy irytację lecz wytrwale szuka interesującego go działu. Nieświadomie, w ten sposób mija on inne, gdzie coś może przykuć jego uwagę i skłonić do zakupu dodatkowych produktów. Jest to jeden z trików stosowanych przez specjalistów od marketingu. Często więc nawet nieświadomie ulegamy takiej sugestii. Najprostszym sposobem bronienia się przed tym, jaki i innymi promocjami, jest wyjście do sklepu z listą zakupów. Mając odrobinę silnej woli należy wkładać do koszyka jedynie te produkty, które znajdują się na liście. Lepiej też unikać zakupów w dużych centrach przed okresem świątecznym. Podniosły nastrój sprawia, że jesteśmy skłonni wydawać więcej, i tym samym często dokonujemy niepotrzebnych zakupów. Dopiero po powrocie do domu okazuje się że wydaliśmy więcej niż planowaliśmy, a część produktów i tak nam się nie przyda.

http://www.cyber-fly.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTorba z zakupami
Następny artykułZakupy sposobem na relaks

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here