slup

O wartości reklamy zewnętrznej zdaje sobie sprawę każdy przedsiębiorca, który stanął przed koniecznością reklamowania oferowanych przez siebie usług lub towarów. Do form reklamy zewnętrznej zaliczają się najróżniejsze sposoby oddziaływania na konsumentów, prezentowane na zewnątrz. Do takich należą najróżniejsze bilbordy, plakaty, bannery, namioty oraz liczne inne. Szczególną kategorię stanowią produkty oferowane do używania podczas eventów zewnętrznych, będących idealną okazją do zaprezentowania się dużej liczbie potencjalnych odbiorców.

Reklama reklamie nierówna – czyli w czym tkwi wyjątkowość słupów reklamowych 

Słupy reklamowe to urządzenia wyjątkowe ze względu na ich konstrukcję, sposób zastosowania oraz oferowane przez nie możliwości ekspozycyjne. Nadają się do wykorzystania podczas najróżniejszego typu eventów realizowanych na świeżym powietrzu. Może je także zainstalować na trwale w określonym, jednym miejscu – na przykład dziedzińcu siedziby naszej firmy.

Dzięki dużej objętości i powierzchni ekspozycyjnej, słupy reklamowe są widoczne z dużej odległości. Zauważą je nawet przypadkowi przechodnie mijający je z odległości kilkudziesięciu metrów lub więcej. Na powierzchni słupów reklamowych można zazwyczaj umieszczać własne treści graficzne lub pisane – logotypy, motta, wybrane grafiki lub ilustracje.

Słupy reklamowe zostały wykonane w sposób uwzględniający potrzebę ich przemieszczania, rozkładania i ponownego składania. Słupy można z łatwością rozłożyć w wybranym przez nas miejscu, ustabilizować za pomocą odpowiednich elementów konstrukcji, a następnie złożyć lub po prostu – pozostawić w wybranym miejscu.

Funkcjonalność słupów reklamowych

Ze słupów reklamowych korzystają najróżniejszego typu przedsiębiorcy – zarówno wielkie korporacje, pragnące wyróżnić się podczas targów lub imprez firmowych, jak i lokalne przedsiębiorstwa. W każdym wypadku słup reklamowy jest skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności naszej marki oraz wyróżnienie się na tle otoczenia.

Słupy mają prosty, walcowaty kształt, który łatwo poddaje się takim oddziaływaniom jak podmuchy wiatru. Ponadto, w ofercie poszczególnych dostawców słupów reklamowych znajdują się takie modele, które wraz z podmuchami wiatru zmieniają swój kształt bądź poruszają się wybrane elementy ich konstrukcji.

Największe dostępne słupy reklamowe mają około 10 metrów. W ich budowie, oprócz oczywiście samego słupa, znajdują się także szpilki przeznaczone do mocowania w podłożu, linki odciągowe, wentylator (stabilizujący ich ustawienie), młotek oraz torba transportowa.

Po złożeniu słupy reklamowe zajmują wyjątkowo mało miejsca. Jest to znaczne ułatwienie w przypadku osób, które pragną ze słupów korzystać w różnych miejscach i przy różnych okazjach. Słup przeciętnej wielkości, po spakowaniu, ma wymiary typowego bagażu podróżnego – wynoszące około 40 x 60 x 80 centymetrów. Urządzenie to jest dodatkowo wyjątkowo lekkie, co ułatwia jego transport zarówno na długi dystans, jak i krótki. Przeciętny słup reklamowy waży niecałe 5 kilogramów, a niektóre z dostępnych modeli nawet 3 kilogramy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here