Marketing w internecie

Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich kilku lat rozrósł się do rangi najważniejszej gałęzi reklamy. Internet jest w tej chwili najpopularniejszym źródłem informacji i rozrywki. Nie sposób jest żyć nie korzystając z sieci. Nic więc dziwnego, że firmom i przedsiębiorcom zależy na jak największej obecności ich działalności w internecie.

Marketing w sieci

Jak stworzyć dobrą reklamę internetową? Odpowiedź na to pytanie nie jest oczywista. Napisano już na ten temat wiele książek. Co więcej, istnieją nawet całe kierunki na uniwersytetach zgłębiające subtelne zagadnienie, jakim jest marketing internetowy.

Pomysł

Jak sugeruje specjalista z firmy http://www.mmarketing.com.pl/ – pierwszą i najważniejszą rzecz stanowi chwytliwy pomysł. Reklama internetowa powinna zapadać w pamięć, mieć w sobie coś wyjątkowego, unikatowego. Jak stworzyć dobre ogłoszenie? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Gdzie się reklamować?

Skoro mamy już gotowy projekt, to nie pozostaje nic innego, jak opublikować go w sieci. Liczba kliknięć w dużym stopniu zależy od strony, na której umieszczane jest nasze ogłoszenie. Witryna nie generująca odwiedzeń nie zapewni nam niestety potrzebnego rozgłosu. W związku z tym w pierwszej kolejności należy zadbać o to, by nasza reklama internetowa była umieszczona na portalach o jak najlepszym pozycjonowaniu w wyszukiwarce.

Układ strony

Kiedy wybraliśmy już, pod jakim adresem zostanie opublikowana reklama, musimy jeszcze tylko ustalić umiejscowienie naszej reklamy na witrynie internetowej, ponieważ nie chcemy w końcu, żeby jej obecność przeszła niezauważona przez internatów. Gdzie umieścić reklamę na stronie? Specjalistka z http://www.mamamarketing.pl/ podpowiada: badania pokazują, że najwięcej kliknięć generują ogłoszenia umiejscowione pod pierwszym wpisem lub po prawej stronie tekstu.

Podsumowanie

Skuteczny marketing w internecie stanowi nie lada wyzwanie nawet dla ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Jedynym źródłem informacji w tej kwestii są statystyki i badania psychologiczne przeprowadzane przez specjalistów. Warto jednak poświęcić na to czas i energię, ponieważ reklama internetowa potrafi wygenerować większy rozgłos niż jakakolwiek inna forma marketingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here