Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Każdy, kto otwiera nową stronę internetową, robi to z myślą o tym, by jak najszybciej ją spopularyzować. Nikt nie będzie zakładać witryny bez żadnego celu. Niektórzy robią to po to, by dzielić się z innymi swoimi opiniami na różne tematy. Tworzą takie wirtualne blogi i teoretycznie na samym początku nie robią tego z myślą o ewentualnych zarobkach, ale jednak pragną, by ich treści docierały do jak największego grona osób – by ktoś je czytał i ktoś doceniał ich trud i włożoną pracę. W przeciwnym wypadku prowadzenie strony nie miałoby żadnego sensu. Jej właściciel równie dobrze mógłby tworzyć teksty do poduszki, zapisując je chociażby na papierze toaletowym i wyrzucając to potem do kosza. Dużo większe ambicje mają natomiast twórcy stron, które stają się wizytówkami ich firm lub samymi firmami, odgrywając rolę wirtualnych sklepów. A jak coś takiego spopularyzować w sieci? Jedną z najlepszych umożliwiających to metod jest oczywiście pozycjonowanie. Rozwiązanie najskuteczniejsze, ale jednak nie przez wszystkich wykorzystywane. Dlaczego? Ponieważ pozycjonowanie stron cena często wydaje się zbyt wysoka i nieadekwatna do osiąganych dzięki tej metodzie efektów. Ale to tylko pozory.

Ceny pozycjonowania mogą być skrajnie różne. Wszystko zależy od tego, komu się je zleci – czy będzie to niezależnie działający informatyk, freelancer pracujący zdalnie, agencja marketingowa czy mała firma zajmująca się tylko i wyłącznie pozycjonowaniem. Można jednak mniej więcej powiedzieć, że cena pozycjonowania powinna wynieść właściciela strony od pięćdziesięciu do maksymalnie pięciu tysięcy złotych miesięcznie. To, ile będzie ono trwać, zależy od włożonego budżetu i określonych celów. Ustala się je na samym początku. Właściciel strony sam stwierdza, jaki wynik chce osiągnąć – czy zamierza znaleźć się w pierwszych wynikach wyszukiwarek na kilku hasłach kluczowych, czy woli skupić się na jednej najważniejszej dla niego frazie i tylko na nią się pozycjonować. Przeważnie jednak dążenie do tego rodzaju rezultatów trwa od jednego miesiąca do nawet kilku lat. Nie da się wszystkiego zgeneralizować. Czas trwania pozycjonowania oraz jego cena zależą od przeróżnych czynników i przede wszystkim od oczekiwań samego właściciela strony.

Czy więc za pozycjonowanie strony warto zapłacić trochę więcej? Czy lepiej skorzystać z usług renomowanej i znanej już na rynku agencji marketingowej, czy jednak bardziej opłacalne będzie zaufanie niezależnie działającemu specjaliście SEO? Pozycjonowanie stron cena powinna wynieść ok. kilka tysięcy złotych miesięcznie i już wtedy właściciel portalu będzie mógł liczyć na całkiem przyjemne i szybkie rezultaty marketingu. Oczywiście wielu specjalistów reklamuje w sieci swoje usługi za znacznie niższe stawki. Niektórzy obiecują, że wypromują stronę już za kilkaset złotych za miesiąc, ale ci, którzy im zaufają, mogą jedynie doprowadzić do zamknięcia swojej strony. Stosowane przez tych „specjalistów” techniki są bowiem blokowane przez Google. A to kończy się karą dla samego właściciela witryny.

http://www.wypozycjonujsklep.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułŚwiat modnych fryzur
Następny artykułZdrowe odchudzanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here