Flagi reklamowe

Gadżety reklamowe i elementy instalacji mające pomóc nam w promowaniu konkretnego produktu czy usługi przydają się w wielu sytuacjach, jeżeli są dobrze zaprojektowane i wykonane. Możemy korzystać z nich nie tylko na zewnątrz, ale także i w środku dużych pomieszczeń czy hal, a kreatywnie wykonane stoisko bez problemu przyciągnie wiele osób – naszych potencjalnych klientów. Kiedy zatem najbardziej przydadzą nam się flagi reklamowe?

  1. Wyróżnienie stoiska firmowego na targach i eventach
  2. Akcje promocyjne w dużych sklepach i galeriach handlowych
  3. Stała ekspozycja w naszej własnej przestrzeni sklepowej

Wyróżnienie stoiska firmowego na targach i eventach

Jednym z lepszych sposobów, w jaki można wykorzystać flagi windery reklamowe jest wyróżnienie z ich pomocą naszego stoiska firmowego w czasie, gdy uczestniczymy w targach pracy, branżowych lub innym evencie mającym na celu promować naszą firmę. Odpowiednio przygotowany i nadrukowany na powierzchni flagi motyw lub grafika mogą sprawić, że wyróżnimy się z tłumu, a odwiedzający wydarzenie chętniej podejdą do naszego stoiska. Warto przy tym pamiętać, aby przekaz na fladze nie zawierał zbyt wielu słów i aby dało się go przeczytać ze zrozumieniem w bardzo krótkim czasie – około 2-4 sekund.

Akcje promocyjne w dużych sklepach i galeriach handlowych

Innym sposobem na wykorzystanie windery jest ekspozycja naszej firmy, usług lub produktów, jakie sprzedajemy, na powierzchni większego innego sklepu czy galerii handlowej. W takim środowisku dobrze zaprojektowana flaga również pozwoli wybić się nam z tłumu, a w połączeniu z dobrze zaprojektowanym stanowiskiem może znacząco wspomóc proces sprzedaży. W przypadku, gdy nasza firmowa identyfikacja wizualna wykorzystuje jakiś specyficzny kolor lub motyw graficzny możemy również wykorzystać elementy reklamowe do zakorzenienia tego aspektu w myślach odbiorców, tak by po pewnym czasie sami zaczęli kojarzyć nazwę naszej firmy z usługą lub produktem, jaki dostarczamy.

Stała ekspozycja w naszej własnej przestrzeni sklepowej

Systemy wystawiennicze, flagi, windery i inne elementy reklamowe mogą stanowić również stałą ekspozycję w naszym własnym sklepie. Przykładowo, jeżeli prowadzimy ścisłą współpracę z producentem jakiegoś produktu i chcemy, by zwiększył on swoją sprzedaż, możemy przygotować stoisko oflagowane jego marką i przeznaczone jedynie do promocji tej konkretnej rzeczy. Taka instalacja może posłużyć nam przez długi czas, w którym powoli wyrobimy w naszych klientach świadomość istnienia tej konkretnej marki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here