Damska torebka do biura – na co zwracać uwagę przy jej wyborze?

Torebka do biura musi być wygodna i uniwersalna. Powinna pasować do różnych stylizacji i być wykonana z materiałów dobrej jakości.

Torebka jest uznawana za nieodłączny atrybut każdej kobiety. Jest zdecydowanie bardziej elegancka od plecaka i w przeciwieństwie do niego, może być noszona do biura. Oczywiście musi być dopasowana do biurowego dress-code’u. Ważne jest również dobranie torebki pod kątem własnej figury, stylu ubierania czy ulubionych fasonów i kolorów. Duże znaczenie ma pojemność i jakość wykonania, ponieważ dobra torebka może posłużyć przez wiele lat.

Jaka torebka będzie najlepsza do biura?

W sprzedaży są torebki o różnych fasonach, ale nie każda z nich nadaje się do biura. Model przeznaczony do pracy musi być uniwersalny, czyli pasować do różnych stylizacji i okazji, np. na spotkanie z klientem czy naradę w sali konferencyjnej. Idealna torebka powinna dobrze wyglądać zarówno ze spódnicami, jak i ze spodniami, a także z garsonkami w różnych kolorach. Zdecydowanie najbardziej praktycznym wyborem jest klasyczna torebka o kształcie trapezu z rączkami na górze. To model nie tylko elegancki, ale też pojemny. Wewnątrz powinno być sporo przegródek, ułatwiających zachowanie porządku.

Wygodnym rozwiązaniem jest także tzw. shopper-bag z naturalnej skóry. Jest to torebka na zakupy, ale dzięki eleganckiemu materiałowi, pasuje także na oficjalne okazje. W dużej komorze można z powodzeniem zmieścić laptopa oraz różnego rodzaju drobiazgi. Nieco mniej popularne są tzw. aktówki, które kojarzone są bardziej z modą męską.

Jak wybrać idealną torebkę do biura?

Najważniejszą kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę, kupując torebkę do biura, jest materiał. Obecnie wiele kobiet decyduje się na ekoskórę, ale warto pamiętać, że skóra naturalna jest znacznie bardziej wytrzymała, dzięki czemu torebka może posłużyć przez wiele lat. Oprócz materiału ważny jest rozmiar torebki – powinna mierzyć przynajmniej 35x40cm, aby zmieściły się w niej najpotrzebniejsze rzeczy, w tym m.in. teczki w formacie A4, a nawet laptop.

Kolor torebki powinien być dopasowany do stylizacji biurowych – zdecydowanie najbardziej uniwersalny jest oczywiście kolor czarny, ale można też zdecydować się na różne odcienie szarości, granat, brąz czy butelkową zieleń. Przed zakupem warto sprawdzić wykonanie – czy szwy są dobrze wykończone, nie ma żadnych uszkodzeń i czy torebka dobrze się zamyka i otwiera. Torebkę warto też dobrać do sylwetki – osoba o pulchniejszej figurze będzie lepiej wyglądać z dużą torebką o krótkich rączkach. Drobne, szczupłe kobiety mogą zdecydować się na nieco delikatniejsze fasony, na dłuższych paskach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here