Hasło w reklamie

Każda kampania i reklama powinna mieć jakieś swoje hasło, które będzie nie tylko proste do zapamiętania, ale przede wszystkim łącznie z przekazem reklamowym będzie stanowiło bardzo ciekawą całość dla potencjalnych odbiorców, jacy będą oglądali reklamy. Chodzi tutaj przede wszystkim o to, że reklama ma zapadać w pamięć i kiedy na przykład ktoś będzie potrzebował jakiegoś produktu, to będzie sobie przypominał właśnie o tym, jaka była ta śmieszna reklama danego produktu i pewnie po niego sięgnie. Nieraz, bowiem nie tyle chodzi o to, aby klient zaraz po obejrzeniu reklamy pobiegł do sklepu i kupił jakiś produkt, ale żeby pozostała w nim świadomość tej marki. Żeby na przykład jak na przyszłość wiedział, iż coś takiego istnieje na rynku i kiedy będzie tego potrzebował, to po prostu po to sięgnie. Na tym polega dobry przekaz, jaki niesie reklama i mam nadzieję, że również i ty zastanowisz się nad tym jak się do tej pory reklamowałeś oraz co ewentualnie mogłeś robić źle, bo nieraz i tak mogło być.

http://www.akademiamlodychnoblistow.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here